İade, İptal ve Değişim
Ürünüm kırık çıktı, ne yapmalıyım?
Sipariş ettiğiniz ürünün kırık çıkması halinde kargo görevlisi yanınızda ise tutanak tutturmanızı, yanınızdan ayrıldı ise şubeyi geri arayarak tutanak tutturmak için geri çağırmanızı rica ederiz. Bu sırada Müşteri Hizmetleri bağlantısından müşteri temsilcilerimize ürününüzün kırık çıktığı ile ilgili bilgilendirme yapmanızı rica ederiz.

 

7 günü aşan iade talebi

İade etmek istediğiniz ürünün, tarafınıza teslim edilme tarihi üzerinden 7 günden fazla süre geçmiş ise, iade talebiniz tedarikçi firmaya yönlendirilecektir. Bu sebeple memnun olmadığınız ürünlerle ilgili ürünün size ulaşmasını takip eden 7 gün içerisinde iade talebinde bulunmanızı rica ederiz.

Siparişimi iptal etmek istiyorum?

Siparişinizi kargolama sürecine girmeden önce iptal etmek istemeniz durumunda Müşteri Hizmetleri bölümüzden müşteri temsilcilerimize bilgilendirme yapmanız yeterlidir. Müşteri temsilcilerimiz siparişinizi iptal ederek alışveriş tutarınızı kredi kartınıza eksiksiz olarak iade edecektir.

 

Siparişinizin kargoya teslim edilmesinin ardından talep edeceğiniz sipariş iptal işleminiz ile 7/24 Destek Bildirimi bölümünden Ticket kaydı oluşturarak müşteri temsilcilerimizle irtibata geçebilirsiniz. Kargoya teslim edilen siparişler ile ilgili iptal talebinde bulunulması halinde, siparişiniz kargo firmasından geri çağırılır. Kargonun elimize geri gelmesi ile sipariş tutarınız kargo ücreti düşülerek alışverişte kullanmış olduğunuz kredi kartınıza geri ödenir.

İade edilen ücret hesabıma ne zaman yansımış olur?

İptal veya iade ettiğiniz siparişleriniz ile ilgili ücret iadesi ürünün elimize ulaşması ile birlikte 24 saat içerisinde alışverişte kullanmış olduğunuz kredi kartına yapılır.İade işleminin yapılmasının ardından kredi kartı ekstrenizde iade tutarın görüntülenmesi bankaya bağlı olarak 3 ila 7 günü bulabilir.

 

Alışverişin taksitli olması ve alışveriş tarihiniz ile iade talebinizin tarihi arasında banka tarafından hesap kesiminizin yapılmış olması durumunda, banka tarafından iade tutar her ay taksit tutarında kredi kartınıza yansımaktadır. Bu durum tamamen banka tarafından kaynaklanmaktadır. Ve tarafımızca bu prosedür üzerinde bir değişiklik yapılamamaktadır.


 Teslimat ve Fatura adreslerimi değiştirebilir miyim?

Siparişiniz sizin girmiş olduğunuz teslimat adresine gönderilecektir. Teslimatların gecikmesindeki en sık karşılaşılan sebeplerden biri adres bilgilerinin yetersiz olmasıdır. Lütfen teslimat adresinizi tam ve eksiksiz olarak giriniz.

Fatura adres bilgileri faturalama işleminden sonra değiştirilemeyeceğinden fatura bilgilerinizin doğruluğundan emin olmadan siparişinizi onaylamayınız.