ÜRÜNLER HAKKINDA

Web sitemizden aldığınız tüm kol saatleri 2 yıl garantilidir ve garanti belgesi ile gönderilmektedir.

Garantiye Girmeyen Durumlar:

1-)Ürününüzün pilinin bitmesi, belirli bir kullanımdan sonra kordonunun eskimesi, camının kırılması, oksitlenmesi gibi kullanım kaynaklı haller garanti kapsamı dışındadır.

2-)Ürününüzün üzerinde açıkça "su geçirmez" ibaresinin bulunmaması durumunda su geçirme sebebiyle doğabilecek sorunlar garanti kapsamı dışındadır.

3-) Ürününüzün yetkili servisler tarafından açılması, ürün kullanım tavsiyelerine aykırı kullanım gibi durumlardan kaynaklı arızalar ürünü garanti kapsamı dışında bırakabilir.

SİPARİŞ

Sipariş verebilmek için üye olmam gerekiyor mu?

Kıvırcık'tan sipariş verebilmek için birkaç dakikanızı alacak bir üyelik işlemi gerçekleştirebilirsiniz Üyelik gerçekleştirmek istemiyorsanız "Üyeliksiz Devam Et" veya "Facebook ile Giriş" seçeneği ile sipariş oluşturabilirsiniz.


Sepetime ürünleri nasıl ekleyebilirim?

Satın almak istediğiniz ürünü sepetinize eklemek için Sepete Ekle butonuna basınız. Ürün sepetinize eklendiğinde sepet pop-up'ı açılacaktır. Farklı ürünlere göz atarak alışverişe devam edebilir veya sepetinizdeki ürünlerinsatın alma işlemine geçebilirsiniz. Sitemizde dilediğiniz zaman sağ üst köşede bulunan sepet ikonuna tıklayarak sepetinizde bulunan ürünleri görüntüleyebilirsiniz.


Sepetimdeki ürünleri nasıl satın alabilirim?

Siparişi tamamla butonuna tıkladığınızda karşınıza üye girişi yapabileceğiniz ve üye değilseniz üye olabileceğiniz bir ekran çıkacaktır. Dilerseniz üye olmadan alışveriş yapabilirsiniz, ancak sitemizdeki avantajlardan yararlanmak için üye olmanızı tavsiye ediyoruz.


Siparişimin onaylandığını nasıl anlayabilirim?

Siparişiniz alındığında başarıyla gerçekleştiğine dair bir uyarı mesajı gsm numaranıza gönderilir. Ayrıca kayıtlı e-posta adresinize sipariş bilgileriniz gönderilmektedir.


Siparişim seçmiş olduğum bir adrese yönlendirilebilir mi?

Siparişinizi seçmiş olduğunuz bir adrese yönlendirebiliriz. İş,aile, arkadaş ya da komşu adresleri gibi. Siparişinizi tamamlarken lütfen teslimat adresini belirtiniz. Alternatif bir adres belirtilmediği sürece siparişiniz fatura adresine teslim edilecektir. Üzülerek belirtiriz ki siparişiniz kiralık posta kutularına yapılmamaktadır.


Siparişim onaylandıktan sonra değişiklik yapabilir miyim?

Genellikle 15:00'a kadar verilen siparişler aynı gün kargo yapılmaktadır. Aynı gün içerisinde 15:00'dan önce ürününüzde değişiklik yapabilirsiniz. 15:00'dan sonra ürünler kargo firmasına teslim edildiği için değişiklik yapılamamaktadır.


ÖDEME

Aldığım ürünlerin fiyatlarına KDV dâhil midir?

Kıvırcık sitesi üzerinden satılan her ürünün fiyatına KDV dahildir.

Havale yoluyla ödeme yapabiliyor muyum?

Havale yoluyla ödeme seçeneği bulunmamaktadır. Kredi kartı, debit (banka) kartları ve Kapıda Ödeme ile alışveriş yapabilirsiniz

Kapıda ödeme seçeneğiniz var mı?

Kapıda ödeme seçeneği bulunmaktadır. Kredi kartı, debit (banka) kartları ve nakit olarak ödemenizi kurye görevlisine yapabilirsiniz.

Taksit seçeneğiniz var mı?

Sizden istenen ATM/Debit Kart veya kredi kartı bilgilerini eksiksiz doldurduktan sonra, bankanızın size sunduğu taksit seçeneklerini ödeme ekranında görüntüleyebilir, istediğiniz taksit tutarını seçerek taksitli ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz.

Kredi kartı detaylarım güvende midir?

Bilgilerinizin güvenliği bizim için çok önemlidir. KIVIRCIK sanal mağaza kullanıcısı olarak ödemenizi güvenle yapabilirsiniz. Genel olarak web sitemizi hiçbir kişisel data bırakmadan ziyaret edebilirsiniz. Ancak kişisel bilgileriniz ile ilgili bazı detayları talep ettiğimiz durumlar şu şekildedir.


1. Sipariş verirseniz


2. Kıvırcık sanal mağaza üyesi olursanız


- Tüm kişisel datanız bilgisayarınızı kapatmadan önce şifrelenir ve internet üzerinden aktarılır. Kıvırcık online mağaza tüm bilgilerinizi güvenle şifrelemek üzere 128 bit şifreleme ile Secure Socket Layer olarak adlandırılan SSL sertifikasını kullanır. Siparişiniz ,isminiz,adresiniz, kredi kartı yada hesap detaylarınızı içeren şifrelenmiş bilgileriniz başkaları tarafından görüntülenemez.


- Farklı pencerelerde çalıştığımız için yada kullandığınız browser her zaman SSL bağlantısını gösteren bir mesaj göstermiyorsa her pencerede şifrelemeyi göremeyebilirsiniz. Ancakcheckout aşamasında bilgilerinizin güvenli aktarımını görmek için Mouse üzerinde sağ click yaparak kaynak kodunu göster seçeneğini seçebilirsiniz.


- Hesabınıza izinsiz erişimi engellemek ve kişisel bilgilerinizi güvende olmasını sağlamak için şifrenizi ve hesap detaylarınızı lütfen başkalarıyla paylaşmayınız.


Sorun Yaşarsanız ;


Ödeme işlemlerinde yaşayacağınız olası sorunlar ile ilgili olarak müşteri hizmetleri departmanımıza kart numaranızın tamamını vermeyiniz. Sadece Sipariş numaranızı iletmeniz yeterlidir yada kullanmış olduğunuz bankanın müşteri hizmetlerinden detaylı bilgi alabilirsiniz.

KARGO & TESLİMAT

Hangi kargo firması ile çalışıyorsunuz?

İnternet mağazamızdan oluşturduğunuz siparişleriniz, size Sürat Kargo güvencesiyle ulaştırılmaktadır.

Resmi tatillerde teslimat yapılıyor mu?

Resmi tatillerde Sürat Kargo teslimat yapmamaktadır.

Siparişimin kargoya verildiğini nasıl öğrenebilirim?

Siparişiniz kargoya verildiği zaman size bir konfirmasyon sms yönlendirmekteyiz. Bu sms içerisinde yazan kargo takip numarası ile kargonuzu Sürat Kargo üzerinden takip edebilirsiniz.

Sipariş teslimatında adreste yoksam ne oluyor?

Siparişiniz adresinizde bulunmadığınız için size ulaştırılamadıysa ,Sürat Kargo belirtilen adrese ikinci bir uğrama yapmamaktadır. Bu durumda kargonuzun bulunduğu şubeyi ziyaret ederek kargonuzu teslim almanız gerekmektedir

Paket hasarlı geldi teslim almalı mıyım?

Hasarlı gelen paketleri teslim almayıp, kargo görevlisine paketin hasarlı olduğuna dair tutanak tutturmanız gerekmektedir. Daha sonra siparişinizle ilgili müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz.

Sürat kargo şubelerine ulaşamıyorum ne yapmalıyım?

Sürat Kargo Müşteri Hizmetlerinden 0542 245 53 00 ayrıntılı bilgi alabilirsiniz.

İPTAL & İADE

Siparişim ayıplı/defolu/yanlış gönderilmiş Ne yapmalıyım?

Satışa sunduğumuz tüm ürünler, kargoya teslim edilmek üzere paketlenirken hasar kontrolünden geçer. Nadiren yaşanılan ürün ayıplı/defolu/yanlış şekilde tarafınıza ulaştıysa böyle bir durumda süreç şu şekilde işlemektedir;

Siparişiniz kargo görevlisi tarafından adresinize ulaştırıldığında, ürünü teslim almadan önce mutlaka dış pakette hasar kontrolü yapın ve herhangi bir hasar gördüğünüz anda "Durum Tespit Tutanağı" hazırlatın.

Sipariş tesliminden sonra fark ettiğiniz bir hasar durumunda, ilgili kargo şubesiyle hemen iletişim kurmanız ve "Durum Tespit Tutanağı" hazırlamalarını istemeniz gerekir. Eğer kargo şubesi size bu konuda yardımcı olmuyorsa, lütfen en kısa sürede bizi bilgilendirin.

Hasar Tespit Tutanağıyla birlikte hasarlı ürünü KIVIRCIK adresimize gönderdiğinizde ürün değişim ya da iade işlemleriniz hızla tamamlanır ve size bu konuda bilgi verilir.

GİZLİLİK & GÜVENLİK

Kişisel Bilgilerimi ne için kullanıyorsunuz?

Kişisel bilgileriniz bizim için çok büyük önem taşıyor . KIVIRCIK sanal mağaza müşterisi olarak alışverişinizi güvenle yapabilirsiniz.


- Sipariş verdiğiniz zaman


- Hesap oluşturduğunuz zaman kişisel bilgilerinize ihtiyaç duyuyoruz.


Vermiş olduğunuz bu bilgiler size daha iyi hizmet verebilmek ve özel tekliflerimizi size ulaştırmak için kullanılacaktır.